Apakah Matlamat Anda

Yang Mana Satu Anda Inginkan
Ada 3 kategori orang yang berada didalam Mymode. Pilihlah anda nak berada di kategori mana:

1) Paling malas. Saya nak pakai sendiri je.....
Mungkin untung anda tidak banyak. Dari pembelian topup RM30, anda mungkin hanya akan dapat 60-80sen. Tetapi lihatlah pada faedah lain yang anda bakal perolehi. Tak perlu start motor pergi kedai nak beli topup... Tak perlu kehulu-kehilir cari kedai yg bukak pukul 12 malam bila time emergency.... dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup dikedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? usahkan ratus... 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM10, pun kena bayar RM10.50.

2) Paling senang. Saya nak menjual....
Margin keuntungan dalam penjualan prepaid topup memang agak kecil. Tapi bandingkan pula kelebihannya berbanding peniaga prepaid kad secara konvensional. Mereka perlukan modal yang besar bagi mengadakan stok untuk setiap jenis prepaid kad. Paling tidak 50 keping maxis RM10, 20 keping maxis RM30, 10 keping Maxis RM60, 50 keping celcom RM10, 30 keping celcom RM20 dan sebagainya. Ini kerana pelanggan minta macam-macam. Ada yg nak beli RM10 je. Ada pula nak beli yang RM50. Untuk ini sahaja modalnya dah dekat RM2000 - RM3000. Belum campur sewa kedai, lesen meniaga, dan masa yang dihabiskan untuk tercongok di depan kedai tersebut. Dalam Mymode, kalau modal RM100, anda jual produk yg boleh dibeli dengan modal tersebut. Dapat cash, rolling je semula. 24jam, kedai bergerak mengikut kemana sahaja kaki anda melangkah. Anda tak perlu cerita panjang lebar tentang produk yang anda jual kerana semua orang dah tahu pasal prepaid. Tak perlu buat produk demo macam MLM lain.

3) Paling menguntungkan. Kembangkan jaringan (networking) disamping guna sendiri/menjual.Inilah yang saya lakukan.
Jika anda buka kedai makan, maksimum boleh dapat dalam sehari katakan RM2000. Itupun jika buka 24jam. Jadi macamana nak jadikan keuntungannya jadi RM4000 sehari? Tambah pekerja? Tambah kerusi? Tambah menu masakan? Caranya adalah dengan membuka lagi satu cawangan dikawasan lain! Bayangkan jika anda mempunyai 100 cawangan kedai makan diseluruh Malaysia, berapa keuntungan yg anda bakal perolehi dalam sehari?Begitu juga halnya dengan prepaid ni, tak ramai yang mampu nak buat jualan ribuan ringgit sebulan. Tapi jika anda dapat menaja mereka yang membeli prepaid sekitar RM100 setiap bulan pun dah mencukupi. Jika RM100 dibelanjakan oleh 10 orang downline setiap bulan, bermakna jualan kumpulan anda ialah

RM1,000 .RM100 x 10 orang = RM1,000

Mampukah anda seorang menjual RM1,000 sebulan? Tidak mustahil tetapi tak ramai yang mampu menjual sebanyak itu. Anda akan mendapat overide dari setiap belian yang dibuat oleh downline anda. Dan disinilah pendapatan berulang bakal anda perolehi. Ini kerana, setiap bulan pasti mereka akan tetap membeli topup. Jadi secara tak langsung anda mendapat pendapatan secara konsisten.Apabila 10 orang downline anda itu berkongsi dengan 10 orang yang lain menjadikan tambahan 100 orang yang berbelanja RM100 sebulan. Menjadikan jumlah jualan

RM10,000RM100 x 10 orang x 10 orang = RM10,000

Begitulah seterusnya. Selagi anda konsisten didalam membuat penajaan dan sentiasa membantu downline anda , tak mustahil untuk memperolehi ribuan downline dalam jangkamasa 1 tahun. Pastinya ia bukan mudah tetapi ramai yang telah berjaya melakukannya.
Ini bukanlah skim cepat kaya, tetapi anda perlu percaya bahawa dengan usaha yang berterusan, tak jemu mempelajari dan mempraktikkan ilmu yang dipelajari. Tak mustahil anda juga boleh berjaya. Anda hanya perlu bermula untuk kegunaan diri sendiri dan keluarga sahaja! Kemudian promosikan kepada rakan terdekat atau diseluruh negara. Dengan kuasa internet, tiada halangan untuk anda meluaskan cawangan diseluruh negara.

0 ulasan:

    Google Translate

    Followers